ponedeljek, 27. november 2017

{Sizzix} Tattered Poinsettia


Včeraj sem naredila voščilnico s čudovito SIZZIXovo šablono božične zvezde, da se lahko končno enkrat prijavim na izziv pri PAPIRČKARICAH :-))
 Ozadje voščilnice sem naredila s pomočjo reliefne srajčke in ga nato potapkala z rjavo in modro Distress Ink blazinico in pošpricala z vodo, da so se barve razlezle. Isto sem naredila pri božični zvezdi, le da sem potem še dodatno obarvala robove z rdečo in zeleno blazinico.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:






10 komentarjev:

  1. Res je krasna tale božična zvezda. Jaz jo (začuda) še nimam. In se ji bom morda celo uspela upreti, glede na to, da res ne uporabljam veliko božičnih zvezd ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ta šablona ena najlepših šablon božičnih zvezd. Pa je tudi sama nimam v zbirki :)
    Tvoja voščilnica z zanimivim ozadjem je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem jo občudovala že an IG - tukaj pa je še bolj živa, strastna, barvit, skratka - čudovita. Da o ozadju ne govorim!!!
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna čudovita božična zvezda. Navdušena sem nad njo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito zvezdo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja božična zvezda je čudovita. Lepo si jo senčila. Tudi osnova mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ena čudovita izvedba te božične zvezde...LEPO!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepša kot original...definitivno!!!!...verjemi!!!...sem postala že pravi ekspert za božične in če rečem da je lepša....je sigurno lepša.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz sem letos podlegla, ko sme gledala vse lepe izdelke naših ustvarjalk narejene s tole šablono. In zdaj jo imam in sem navdušena, kot sem navdušena nad tvojo lepotico. PREKRASNA!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.