sobota, 17. junij 2017

Christmas Card Throwdown: June - Theme


Sobota je dan za praznično voščilnico in v tokratnem novem izzivu imamo, meni sicer do sedaj in za naprej najtežjo nalogo, saj je tokratna tema "Nutcrackers or Toy Soldiers". Le kako bi s tem sem si rekla, potem pa nam je naša Deborah po pošti poslala nekaj odtisov, celo embosirani so bili vmes, tako kot tale, ki sem ga uporabila. Naloga je bila takoj lažja.

Vojščaka sem pobarvala s pomočjo Distress Ink blazinic in ga izrezala ter prilepila na 3D blazinico, tako kot izrezano darilo. Darilo je šablona Cottage Cutz. Papir v ozadju pa sem našla na Pinterestu in predstavlja okrašeno smrečico. Napis "srečno novo leto" je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca junija. 

Lepo vabljene na naš izziv, jaz pa ne obljubim, da se naslednjo soboto spet vidimo. Morda, če bo res navdih. Ve pa, če bi se res rade pridružile na izzivu odtipkajte v Pinterest "Nutcrackers" in dobile boste veliko vojščakov in si kakšnega lahko tudi sprintate.


Lepo soboto vam želim! Dan že počasi vabi na vrt :-))

6 komentarjev:

  1. Andreja, tudi sama sem se danes ustrašila, ko sem na CCT prebrala nov izziv. No ja, nekaj bomo že skup spravili. Tebi je zelo lepo uspelo. Jaz sem pa že z vrta in zdaj ob kavici malo brskam po blogih. Lepo soboto tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale izziv bo pa v pravem pomenu besede. Res je izziv. In prav je tako, da vcasoh iztopimo iz cone udobja.
    Dobro si se spopadla s temo in nsstala je krasna voscilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Za ta izziv lahko pa rečem samo ..."ZELO POGUMNO" od vsake, ki se ga bo lotila...Kapo dol za tole tvojo voščilnico...predvsem za idejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. u ja tudi jaz sem pomislila, da tokrat izziv preskočim in sama sebi postavim kakšen izziv. Nikoli ne reci nikoli,a ne? Mogoče pa mi uspe.. krasen tale tvoj vojaček :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. This is awesome. I love the way you've coloured the Nutcracker - he's very elegant. Love that background paper too. Great work. xxx

    OdgovoriIzbriši
  6. Superbe Andreja, tu l'as joliment mis en scene avec ce sapin et ces jolis paquets, biz

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.