sobota, 11. marec 2017

Christmas Card Throwdown: March - Sketch (Remind)


Sobota je tokrat dan za opomnik na naš izziv, ki traja že teden dni in je ustvarjanje posvečeno SKICI.
 Za pokončne črte sem uporabila ozek kos dizajnerskega papirja in dve ozki reliefni srajčki. Čez izbočene dele sem nato rahlo podrsala z blaznicama VersoColor. Napis "Polna nogavica najlepših želja" je Vladkina štampiljka. Na predel napisa sem nato obesila še izrezano CottageCutz nogavičko.


Še imate čas, da ustvarjate z nami na našem izzivu!

3 komentarji:

  1. O kako pa tale napis paše na to voščilnico. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za opomnik - res mi pride prav, da ne pozabim :-) Voščilnica je pa krasna - prepričana sem, da se bo v njej našlo kaj lepega zate še pred prazniki ;-) Držim pesti, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštnaa. Jaz sem ravnokar objavila mojo zbirko ;-) Tole ustvarjanje skozi celo leto, da decembra ni norije, je res super.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.