sreda, 4. januar 2017

The Male Room #51 - ANYTHING GOES


Tukaj je tudi že nov "MOŠKI" izziv v novem letu 2017 in tokrat je se imenuje "KAR KOLI" za lažji začetek .-) Torej, ustvariti je potrebno le nekaj za moškega. Jaz sem za začetek pobrskala po neobjavljenem in našla tale nahrbtnik, za katerega bi bilo škoda, da vam ga ne bi pokazala ... meni je všeč :-))
Moj drugi nahrbtnik in tudi tokrat za 40letnika. Tokratni slavljenec (no, takratni) rad hodi na Slivnico, zato na nahrbtniku Cerkniško jezero in dom na Slivnici.



Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))

13 komentarjev:

  1. Tale nahrbtnik je pa res projekt in pol in se čisto strinjam, da bi bilo škoda, če nam ga ne bi pokazala. Krasen je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ufff, tole je pa ruzak in pol, sam še malca manjka 😆. Bi bil kar greh, da nam ga ne pokažeš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale pa je za prave hribolazce :) ja tudi meni je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je super ta ruzak, izvirna ideja, samo še par klobas in salam, pa mal domačga kruha pa hajd v hribe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res bi bilo škoda , da nam nebi pokazala tako fajn nahrbtnik. res si mojstrica v izdelavi tematskih voščilnic. Izziv pa mi je pisan na kožo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep nahrbtnik si izdelala. Slavljenec je bil gotovo navdušen. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wonderful idea to add such beautiful scenes onto a backpack card, love it!

    OdgovoriIzbriši
  8. Perfect card for a man and those scenes are gorgeous, fab idea.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen nahrbtnik za takratnega slavljenca in očitno mu je res pisan na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  10. I do like this project - it's really neat. Love the scene you've created too. Deborah xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.