ponedeljek, 19. december 2016

{Sizzix} BonBonČek


Drage moje bloggerke čas je, da vas spet malo posladkam.
Podarjam 3 različne SIZZIX komplete (štampiljke + izrezi)


Tokrat boste kar 3 srečne izžrebanke.
Žrebam na praznični ponedeljek, 26. decembra.
In vse do takrat imate čas, da spodaj pustite svoj komentar in
da slikco bonbončka ter povezavo do njega dodate v stransko kolono na vašem blogu in naj tam ostane dokler traja. Seveda pa ne pozabite narediti vsaj en klik z mojega bloga na SIZZIXovo stran TUKAJ, za moje štetje klikov. Hvala!

19 komentarjev:

  1. Ooo, Andreja. Kako lepo! Si tudi božiček za par dni ;-) Z veseljem sodelujem. Kliknem pa večkrat, ko pasem oči.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Andreja, tokrat si pa ti Božička 😃 Super šablone, bi bila zelo vesela ene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Z veseljem se poštempljam pod to objavo in delim na mojem blogu. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, ker boš malce pomagala Božičku :)
    Klik je že narejen, komentar nastaja ...
    Hvala za takšen dober bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oo tale bonbonček je pa res zelo sladek. :)
    Klik narejen, hitro pa lepim še slikico na moj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa je zelo lep bombonček,ki si nam ga pripravila in z največjim veseljem bi prejela tako slasten bonbonček. V glavi imam že voščilnico ki bi jo naredila.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen bonbonček, sem bom kar postavila v vrsto. Slikica je na blogu. Zaostajam z komentarji, pridna pa sem z kliki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, to je pa prekrasen bonbonček, ki bi ga zelo vesela. Zadnje čase imam sicer malce ustvarjalnega in komentatorskega zatišja, a tvoje objave redno pogledam in tudi ko se odpravim na Sizzixovo stran, je to vedno preko tvoje strani.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. uauu kako zelo si prijazna, krasni kompletki so tole... Čaroben drugi del decembra ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tukaj pa se tudi jaz z veseljem postavljam v vrsto za ta mikaven bonbonček :) objavo pa hitro lepim še na mojo stran :)

    OdgovoriIzbriši
  11. predivan bombonček!
    hvala na prilici!
    vesele praznike.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooo temu božičku se pa tudi jaz postavim v vrsto :)))
    Vse naloge opravljene :)
    Hvala za možnost sodelovanja.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako čudovit bonbonček- z veseljem se pridružim :-) Prilepila bom povezavo, slikco, a še vedno ne morem ob strani temveč le znotraj posamezne objeve :-(((( bom pa pridno klikala - kadar se le spomnim :-) Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. Za bombončke sem vedno :).
    In ker bom končnooooooooo si nabavila strojček mi prav vsaka šablonca pride prav.

    Hvala teta Božička <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Res si prava božička, kako lep bonbonček si pripravila. Sem že v vrsti, obljubim da bom pridna. Hvala ti za možnost sodelovanja.

    OdgovoriIzbriši
  16. Bom hitro napisala pisemce Božočku. Kdo ve, mogoče me pa najde. Hvala za možnost dobiti nagrado. Lepe praznike in obilo zdravja v novem letu želim.
    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  17. Vse bom nardila, kar rečeš, da se lahko postavim v vrsto. ;-))
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  18. Uau, čudovite šablone! lepo, da sodeluješ z božičkom ;)!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.