ponedeljek, 15. avgust 2016

{Sizzix} Zastavica


Ustvarjanje z novimi šablonami in reliefnimi srajčkami SIZZIX je prav zabavno :-)) Seveda po današnjem daljšem sprehodu do, sedaj še, skrite lokacije novega dogajanja Kmetije, kjer je že vse ograjeno in zastraženo.
 Tokrat sem uporabila zastavico Enhancing Flourish (ali kako vi pravite takemu izrezu) in reliefno srajčko z rožicami Rose. Pol reliefa sem senčila z vijola Distress Ink blazinico, pol pa z belo blazinico Helo Arts. Napis "Čestitke" je izrez iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca avgusta. Voščilnico sem naredila po dani skici pri Sketch Saturday.


Srečna izžrebanka SIZZIXove rezalne šablone
je ....
Majda
Pošlji mi na mail svoj naslov.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








7 komentarjev:

  1. vau, prekrasna, kakšne lepa čipkasta šablona!
    čestitke majdi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna si bila z objavami in izdelki ta vikend. Sem si vse pogledala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Just so beautiful Andreja. Love the ribbon ensemble. This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si postavila zastavico v ospredje in všeč mi je dve vrsti barvanj podlage.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštna je. Sizzix ima res luštne reliefne srajčke. Majdi pa iskrene čestitke.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.