četrtek, 21. januar 2016

Hvala


tudi tebi Vladka
za tvoj čudovit smušing in ljubkega medvedka s šopkom
in ja, zelo lepo si me danes zjutraj presenetila :-)) Tvoj medvedek je tako cart, da se ga kar ne morem nagledati. V bistvu zelo preprosta voščilnica, katero pa znaš narediti le ti. Res si Kraljica CC šablon.



Takole pa sem se jaz že zjutraj kratkočasila in pobarvala digitalno štampiljko A Day for Daisies v različnih barvah (kaj niso ljubki). Naj še povem, da imam kontrolo pri zdravniku še v torek in potem bomo s petkom verjetno zaključili mojo bolniško. Ker stanje se res iz dneva v dan izboljšuje in počasi postajam tista prava Jaz :-))

Bodite lepo in pazite nase!

8 komentarjev:

  1. Res lepo si pobarvala ljubek motiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna vladkina voščilnica in lepe tvoje variacije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jupi, da je prispela cela in nepoškodovana. V bistvu sem jo imela namen poslati že v ponedeljek, pol pa sem nekaj zabluzila in je šla šele v torek na pot :) Me veseli, da ti je všeč. Krasno se kratkočasiš z barvanjem in fino je slišati, da je stanje vsaki dan boljše. Le izkoristi ta čas zase in za tiste stavri, ki jih najraje počneš.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno obojano, jako mi se sviđaju sve varijacije :)
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo! Kaj si pa uporabila za barvanje? Super da si boljše!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz uporabljam Distress Ink blazinice, čopič in vodo :-))

      Izbriši
  6. Res super novice, da ti gre na bolje.
    Vladka pa zna tako lepo pobožati dušo s svojimi voščilnicami.
    Tudi barvanje ti gre super od rok. Kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ijoj, kako lepega medvedka si dobila! :-)) Vesela sem zate, da tako hitro okrevaš. Pa saj imaš najboljšo možno terapijo: ustvarjanje. :-)) Odtise si krasno pobarvala. V vseh barvah so super.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.