sreda, 5. avgust 2015

CRAFT-alnica # 140 - KARKOLI


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratni izziv smo poimenovale "KARKOLI", saj smo se zaradi časa dopustov odločile, da je za prijavo na izziv primerno čisto vse, kar še nismo videli :-)) 
Po dolgem času sem spet naredila darilno kuverto za okroglo obletnico z voščilom v notranjosti, manjkajo samo še podpisi. Uporabila sem obojestranski dizajnerski papir; želja je bila v temno redeči barvi.
Rozetko sem naredila ročno, napis "Gabriela 40 let" je sprintan.
Kuverto prijavljam na naslednje izzive:
ABC - O is for Open
Crafts 4 Eternity - Anything Goes


V mesecu juliju je z nami spletna trgovina
Pokukajte tudi k Lili in naši avgustovski gostji Hali
ter se nam pridružite s svojim izdelkom.


9 komentarjev:

  1. Lepa kuverta je in izziv zelo primeren poletnemu in počitniškemu času :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč tvoja kuverta, tudi sama jih rada izdelujem. Všeč mi je papir in barva in rozetka prav fino paše. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kako dolgo se je nisem lotila, si me spomnila na tele kuverte, luštne so za izdelavo inza oko.
    Všeč mi je barva na tvoji, takšna temna, majčkeno skrivnostna, tako kakor dama po 40.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izziv za poletne dni. Kuvertica je čudovita, pa še v meni ljubi barvi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous :)
    Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdgovoriIzbriši
  6. Izredno lepa kuvertca....vedno jih pri drugih občudujem, sama se pa je kar ne upam lotiti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Love the rich burgundy colors! Beautiful job! Thank you for joining us at ABC Challenge. Good luck and please join us again with your lovely work!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo tudi ta barva zažiga pri meni. Kuvertica je pa itak krasna in spedenana vsak milimeter. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful card! Lush papers too! Thank you for sharing at ABC Challenge! Hugs Julie DT xox

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.