nedelja, 8. december 2013

Traktor

Nekaj časa nazaj sta nastali ti dve voščilnici za ljubitelja traktorjev. Pravzaprav je prava voščilnica narejena za dve osebi. Za očeta in sina. Sinček je praznoval 1 leto, oče pa 34.

Traktor mi je ponudil stric "Google". Sprintala sem ga dvakrat, enkrat na rdečo lepenko in drugič na zeleno. Nato sem dele izrezovala, senčila in kombinirala.

Tudi ta voščilnica je za ljubitelja traktorjev. Pa ga ima ... če ne drugače, pa vsaj na voščilnici :-))
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Allsorts - Anything but Christmas
HereComeTheBoys - Anything Goes fot the Boys
CardsForMen - Anything Goes
CraftingForAllSeason - Birthdays
TheCorrosive - Anything Goes

Lepo nedeljo vam želim :-))

11 komentarjev:

  1. Res je lušen ta traktor, pa ozadje mi je všeč. Prav paše. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Striček Google je res pripravljen vedno pomagati :-) Voščilnici sta zelo lepi. Dobiš pa še prav posebno pohvalo za natančno ročno izrezovanje :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. wonderful colours on the gorgeous image. Thank You for Playing and sharing your creation with us at Here Come The Boys! Good Luck from Woo, Sharon, Teresa, Donna, Jacky, Ginny, Becky, Mojca, Mandz, Stacey & Helen x

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalne su obje. a traktore si obojila prekrasno. I jako mi se svidja pozadina.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a great masculine card, thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa je super voscilo na kvadrat :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Presenetljivo lepo se traktor na obeh voščilnicah vklopi v pisano ozadje. Pri prvi je to še posebej lepo videti. Krasni sta. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. joj kako je lušten! lepo si dodala zvezdice, zelo pašejo zraven .lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely card!
    Thanks for joining us at CFAS!
    Jani x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.