nedelja, 17. november 2013

Božično-novoletne voščilnice V.

Nastal je nov kompletek voščilnic za prihajajoče praznike kot posledica "ostanka" iz prejšnje serije.  Ostanek je izrez balončka, katerega sem dvojno izrezala in osrednji del embosirala z reliefno mapico pikic. Za osnovo sem uporabila eko papir, v katerega sem z robno štanco izrezala zvezdice. Balonček je pritrjen z vrvico. Kot dodatek pa izrezana rožica in napis Najlepšega para.


Hkrati pa lovim Tinin in Vladkin inspiracijski izziv na temo filc. Voščilnica je zelo podobna zgornjim, le da je ta kvadratne oblike, z drugačnim balončkom in z rožico iz filca.
Voščilnico prijavljam tudi na naslednje izzive:
Alphabet - Twine
CraftyCreations - Dies & Punches
 
Lep začektek tedna vam želim :-))

22 komentarjev:

  1. Zelo so lepe! Všeč so mi Spellbinders šablone ornamentov in kombinacija embosiranih pikic. Rožice Najlepši par lepo pašejo k ornamentu... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kako krasna zbirka! Tale spodnja, kvadratna, z božično zvezdo iz filca pa zmaga na celi črti :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe, ta trakec zelo paše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely cards! Thanks for sharing with us at Crafty Creations this week!
    Tracey F., DT Crafty Creations Challenges

    OdgovoriIzbriši
  5. Opet jedna predivna serija čestitaka. Jako mi se svidja.
    LP, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je ogromna krogla, pa Tinin napis je res nekaj posebnega. Vrvica v praznični barvi je pa pikica na i. Komplet tvojih voščilnic je res lep. Nestrpno že čakam naslednjega. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Eko-bela kombinacija je res super in krasno si skombinirala tako tiste cisto papirckaste, kot to z bozicno zvezdo iz filca.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, meni so všeč zvezdice, še popestrijo prelepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako krasna serija in zelo mi je všeč, kako si z božičnico okrasila lepe ornamentne balončke. Joj, kako bodo veseli prejemniki!

    OdgovoriIzbriši
  10. Really so very elegant and lovely work.

    Hope you have a good week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa serija prazničnih voščilnic. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako ji paše ta eko karton in tudi filc in zvezdice. Lepa serija oz. dve :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo narejene voščilnice,zadnja mi je še posebej simpatična
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  14. uau krasne so, dodatek filca jih naredi prav posebne. lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Prav posebne so. Zelo so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  16. Wau si bila pa res pridna. Lepe so še posebe ta z božično zvezdo iz filca.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  17. Gorgeous cards and fabulous designs! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog!
    Tammy x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.