sreda, 7. avgust 2013

CRAFT-alnica # 88 - Skica

Prav lepo pozdravljeni v tej pravi poletni vročini. Upam, da vam ni prevroče in da se družite v senčki, ki te dni ni ravno hladna :-)) Bi bilo dobro kajne, ko bi lahko višek toplote prihranili za začetek zime!? Jap, jaz bi se takoj strinjala, saj imam raje tole kot pa tisto pravo zimo.
 
Prišel je čas za nov izziv v CRAFT-alnici.
Tokrat ustvarjamo po moji SKICI.
 
Sponzor: Bearly Mine Design, ki poklanja:
 
Voščilnica je nastala za mojo teto, ki je v ponedeljek praznovala 60 let, v nedeljo pa smo jo zapili. Kot se spodobi za okroglo obletnico, sem zanjo izdelala posebno voščilnico. Jaz sem skico zarotirala, ker mi je tako bolj prišla prav zaradi motiva. Za izdelavo voščilnice sem uporabila digi dizejnerski papir Bearly Mine Design - Floral Breeze, vam pa priporočam, da uporabite  Freebies - zastonj dizajnerske papirje. Štampijka je Marianne Design in je zelo primerna zanjo, ker veliko plete in kvačka. Motiv deklice je pobarvan z Distress Inki in vodnim čopičem.
.
 V notranjosti je prostor za voščilo in podpise.

 
 
Zanjo pa je nastala tudi tale voščilnica:
Ki pa je zelo podobna voščilnicam iz prejšnjega izziva, le da je ta v "easel" obliki in v olivno-rjavih barvah. Napis "Vse najboljše za tvoj ROJSTNI DAN" je štampiljka iz UstvarjalnegaDotika. Zadaj pa se skriva prostor za podpise.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
WildOrchid - Birthday Party
 
Pokukajte k ostalim članicam; k Simoni, Lili in Janji
in se nam pridružite s svojo voščilnico in ne pozabite se je držati, lahko pa jo rotirate in dodatke dodate kjerkoli!

14 komentarjev:

  1. Čudovito voščilnico za teto si naredila, Andreja! Skica mi je zelo všeč in sem imela srečo, da ste jo danes objavile na Craft-alnici. Takoj sem jo morala ponucat... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja teta je prava srečnica, da je dobila tako lepi voščilnici :-) Prva, po predpisani postavitvi, ima zelo zanimivo obliko. Motiv je super pobarvan. Spodnja pa je zelo elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si uporabila postavitev pri prvi. Ko sem jo prvič videla, se mi je kar zdelo, da se odpira na sredini :). Motiv je prav simpatičen. Tudi druga je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta mega. Pri prvi me je pritegnilo prav poseben način odpiranja. Krasna je...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti voščilnici in super izziv!!!
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne cestitke. Obje su posebne i vrlo lijepe.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  7. oo, to bo teta vesela. Lepo si tudi tokrat zdruzila papirje, odtise in dodatke in prav tako si lepo pripravila to postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf, koliko si naredila v tem mesecu, ko me ni bilo. To pa je pridnost na kubik (tudi jaz nisem počivala, nekaj materiala je tudi pri meni "doma".) Ampak čestitke kravice in gerbera - ti dve so mi pa kar v oči padle.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke še za "službo" v izzazovih i slatkiših. To bo pa kar nadurni šiht. Čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe sta čudoviti. Prva se mi je prikupila zaradi motiva, prevladujoče olivno zelene in roza barve ter vzorca, druga pa zaradi svoje umirjene elegance.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prečudovita voščinica! Barve so res krasne in pa motiv zelo lepo pobarvan, slica pa mi je tudi zelo všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Good morning sweetie, this is absolutely gorgeous, fabulous design, thank you for joining us at Wild Orchid Craft's this time, hugs Pops x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.