petek, 5. avgust 2011

Jamarstvo

Je bila tokratna tema za izdelavo čestitke za 50-letnika, ki je po duši tudi jamar. Naročnici je všeč.
Najbolj primerna za to temo, se mi je zdela čelada, saj je obvezna oprema tega športa. Poleg tega je obvezna tudi vrv, svetilka in jamarsko kladivo. In vse to sem upodobila na čestitki. V notranjost sem prilepila sliko iz neta, ker se mi je zelo dopadla.
Za vrvi sem uporabila ustvarjalne vrvice; kladivo pa je bilo zrisano in nato ročno izrezano. 
Še na mnoga leta in veliko spustov v luknje :-))

8 komentarjev:

  1. Domiselna, ideja super, izvedba tudi. Vrvice in kladivce so mi še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všeč in prijetno barvno kombinacijo si izbrala. Vrvica je fina popestritev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse nujno, kar jamar potrebuje pri svojem odkrivanju podzemlja, si uporabila na krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, verjamem, da je bila naročnici všeč, kako tudi ne! Čelado si super izdelala, prav tako svetilko, navoj vrvi je originalen, prav tako kladivo. Skratka odlična tematska čestitka. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. baš odlična i prigodna!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si izdelala čelado in dodala odlične dodatke ... res super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Kul - imaš res dobre ideje ... tvoje tematske voščilnice so špica!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.