torek, 26. julij 2011

90 letnica

Danes vam pokažem čestitki za 90-letnico, ki noče slišat za 90ko :-)) Menda je gospa še zelo vitalna in se počuti najmanj 20 let mlajše. Zato nisem smela nikjer dodat številke, sem pa na prvi nalepila 90 pik in devet metuljev, na drugi pa je 90 rožic, od tega 9 roznih. Prvo prijavljam na izziv Craftalnice, kjer je tema pike in čipka.

Uporabila sem vzorčast papir s pikami in jih kasneje prekrila z 90 zelenimi pikami. Čipko sem zložila cik-cak in jo prišila na šivalni stroj ter dodala simbolično devet ciklamnih metuljev.

Tudi tukaj sem šivala, prišila sem vzorčast papir in naj nalepila 90 izštancanih rožic, od tega jih je simbolično 9 roznih. Dodala napis in nekaj metuljev.

3 komentarji:

  1. Ideja s pikicami in cvetkami je super. Kdo jih bo pa štel. )0 je pa res krasna starost in če ti še nič ne manjka ter se počutiš mlajši.
    Očitno zna gospa uživati življenje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi sama nisem najbolj navdušena nad napisanimi številkami na voščilnicah. Saj slavljenec vendar dobro ve koliko je star, ni ga potrebno še dodatno opozarjati na leta :).

    Všeč sta mi pa obe tako umirjeno delujeta :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Devetdeset uaauuuu lepa leta. Zelo primerni in lepi sta obe voščilnici. Kar ne morem verjeti, da si prilepila 90 pikic in rožic :)). Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.