četrtek, 19. avgust 2010

Za novorojenčka

Motiv sem našla na netu in ga narisala. Okvirčke sem narisala s pomočjo šablone Nestabilities in jih ročno izrezala. Uporabila sem novi luknjač Fiskars Flowers, ki mi postaja čedalje bolj všeč, saj so porabni celo ostanki: rožice in vijugice :-))

6 komentarjev:

  1. Kako luštkan motiv! Zelo lepo si ga narisala, pobarvala in sestavila v res prisrčne čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako enostavno si rešila problem manjkajočega odtisa, enostavno si ga narisala in naredila čudovito čestitko. Kar dve , za parček :-)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam za to, da si motiv narisala! Odlično ti je uspel! Pozdravljam inovativnost!

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatičen motiv in ja ta luknjač imam tudi jaz, zelo je uporaben :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasni čestitki.. vse je lepo, od luknjača do motivčka in izrezov..

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.