nedelja, 4. april 2010

Velika račka

Tako račko pa se našla nekje na netu in ker mi je bila čudovita sem si shranila sliko in jo te dni poizkusila narediti tudi jaz. Projekt uspel :-))
Naredila sem jo namesto pirha veliki nečakinji Lari, ta isti kot je dobila PtičkaKraljička

10 komentarjev:

  1. Vau, super si jo naredila in predvsem se mi dopade ta njena kapica. Res lušno darilce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super račka, prav dobro izgleda.meni deluje tako - mama raca:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihihi... tale račka je pa zelo simpatična in tako materinsko mi deluje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, se je kar nisem mogla nagledati!

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjetno se gre tale račka kopat in si je dala plavalno kapico :) Čudovita je. Ti pa si krasna teta!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm..nism mela pojma, da tko dobr šivaš...bo treba večkrat;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Biljana, trudim se po svojih najboljših močeh. Oh, ko čas ne bi bil naš vladar, bi pri meni nastalo še marsikaj :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.