sobota, 3. oktober 2009

Hišice sreče





Hišice so narejene iz das mase, pobarvane z akrilnimi barvami in lakirane. Manjka mi samo še peč, da bi lahko take izdelke zapekla, da bi bili bolj obstojni (tudi to bo nekoč ...). Ampak, ni slabo kajne!?

4 komentarji:

  1. krasne hišice!!!! ker jih tudi sama pridno izdelujem,sem namreč velika ljubiteljica das mase, so mi poleg tvojih čudovih izdelkov še bolj padle v oči.
    iris

    OdgovoriIzbriši
  2. gledam tele tvoje hišice sreče - prav lepe so.
    ker sem tudi sama ljubiteljica hišic iz das mase - delam jih na korcih, steklenicah, skratka vsepovsod.... so mi še posebej padle v oči.
    Všeč mi je način izdelave!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Iris,
    si lahko tudi jaz kje ogledam tvoje?

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.