ponedeljek, 15. januar 2018

Feeling Sketchy #185


15. dan v mesecu je čas za  novo skico pri
FEELING SKETCHY:

Sponzorjevo digi štampiljko sem pobarvala s pomočjo Distress Ink blazinic. Naredila sem si tudi svoje ozadje. Uporabila sem dve Distress Ink blaznici, vijolično "seedless preserves" in zeleno "mowed lawn" in z njima podrsala po akvarelnem papirju. Nato sem pošpricala z vodo, da so se barve malce zamazale in počakala, da se je vse lepo posušilo. Bele krogce različnih velikosti pa sem naredila s palčko za ušesa in alkoholom. Če sem se rahlo dotaknila podlage je nastala mala pikica, če sem pa bolj namočila z alkoholom, pa je nastala večja pika.
Bel napis "Kar lahko sanjaš, lahko tudi uresničiš." je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca januarja.


Sponzor:
Pridružite se na našem izzivu.

8 komentarjev:

  1. Kako zelo ljubek motiv, zanimiva skica in krasna voščilnica...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv izrez motiva, da ne prekriješ preveč ozadja, ki si ga naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za razlago, kako si naredila pike. Super domiselno. Bo treba testirati. :-) Voščilnico si zelo lepo sestavila in krasno pobarvala motiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi mene je navdušilo tvoje ozadje. Voščilnico si lepo sestavila.
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Ozadje je svetovno in tale navihana šjora kar kliče pomlad :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si naredila ozadje in nato barvno uskladila tudi barve na pobarvanem motivu.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.