sreda, 10. januar 2018

CRAFT-alnica #202 - NOV ZAČETEK


Prav lepo pozdravljeni!
Po mesečnem premoru imamo v CRAFT-alnici nov izziv, ki se imenuje kar
"NOV ZAČETEK". Izdelamo lahko karkoli in kar kaže na nov začetek, to je lahko rojstvo, poroka, penzija, selitev, diploma, idr.
Takole sem si jaz zamislila voščilnico za nov začetek .....
"jeeeee HOV-tastično, novega soseda imam" :-))
Hvala trgovini ZARTEE za komplet štampiljk Šapice
s katerimi sem naredila tokratno voščilnico.




V mesecu januarju je z nami spletna trgovina



Pokukajte tudi k LiLi in Martini ter naši januarski gostji Branki,

in se nam pridružite s svojim izdelkom.

10 komentarjev:

  1. Iii, kako luškana voščilnica. Zelo lepe štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi v tvoji izvedbi je tale kuža zelo prisrčen ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav res sta prikupna nova soseseda, naj veselje traja in traja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, kako luštna - obožujem kosmatince v vseh oblikah, ti pa si tako imenitno združila vse kužkaste detajle! Všeč, tako zelooooo!
    Bodi dobro, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. iii kok je pa tole cart :). Všečkam na polno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izbira napisa in lušna voščilnica za novega soseda.

    OdgovoriIzbriši
  7. iii kako lepa in humorna je :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. O, tudi pri tebi sem našla tega simpatičnega kužka! :-) Fantastično voščilnico si izdelala. Všeč mi je besedna igra v napisu. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.