sreda, 15. november 2017

CRAFT-alnica # 199 - "POP-UP"


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratno temo je izbrala Martina in se imenuje "POP-UP". Narediti je bilo potrebno voščilnico, kjer se bo del dvignil in zaživel v 3D.
Že kar nekaj časa nazaj sem tole idejo videla nekje na netu in jo spravila in tokrat mi je prišla zelo prav za tale izziv. In priznam ... vse se je poklopilo in krasno mi je uspela, tudi kombiniranje barv je super :-))
Predalnik in posteljico sem oblikovala in izrezala ročno. Odprtine v stranicah posteljice sem naredila s pomočjo delčka SIZZIXove šablona in to je kuferček na avtomobilčku. Ja, kar nekajkrat sem jo morala zarezati.
Živali v posteljici so izrezane iz SIZZIXove šablone Baby Animals, bodi na obešalniku pa je izrezan iz New Baby.
Medvedki, zajček ter nogavičke in slinček na predalniku so izrezani iz šablon Cottage Cutz.


Tokrat je prostor za voščilo na prvi strani, saj je vse dogajanje znotraj.


V mesecu novembru je z nami spletna trgovina


Pokukajte tudi k LiLi in Martini ter naši novemberski gostji Maji 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

11 komentarjev:

  1. Kot da bi vstopil v pravo otroško sobo....že pri Martini sem vpila kako je fascinantno (pa še kaj drugega tudi ampak mi odpusti...baje...ne vem, bom v soboto videla ali se peljem ali tečem zanjo do LJ!!!)...drugače pa...občutek imam da bo to najbolj nori izziv in največja paša za oči za vse tiste, ki se ga bodo-(bomo?? ) lotile.... Nimam kaj za dodat...eksplozija v voščilnici. Bravo za tole.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična voščilnica. Všeč mi je minimalistična zunanjost. A ko odpreš mislim, da nihče niti v sanjah ne pričakuje kaj takega. Res je mega.

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW, prava otroška sobica z vsem, kar spada zraven. On posteljice, predalnika, mobile in še obešen body. Vse je tako miceno in tako cakano in tako lepih barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gledam in občudujem to mini sobico. Čisto zares je videti kot prava. Toliko drobnih detajlov, skrbno nameščenih tja, kamor spadajo. Mojstrovina!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno si opremila sobico. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Neverhetno Andreja in enkratno !! Vsi ti drobni detajli, ki resnično bogatijo otroško sobico in so tako srčkani, da se mi je kar zasmejalo srce. Čudovitaaaa !

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem čisto očarana!!! Čudovita sobica, polna srčnih, mavričnih dotikov, ki tako zelo pobožajo srce in oči. Tudi moje!
    Popolna voščilnica, hvala za čudovit večerni pogled nanjo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Adreja tale otroška sobica je pa naravnost fantastična. Res se je vse poklopilo in vse si postavila na pravo mesto. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. ujej tole je pa kot bi čisto prava sobica skočila iz sredine. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta otrok pa ima lepo sobico, pravljično čarobno. Igrač in oblačil več kot dovolj in všeč mi je, da je rahlo "razmetano":). In v tem zimskem času res ne more biti preveč na terenu, le občasno malce z vozičkom:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito otroško sobico si nam pokazala. :-) Zelo domiselno si se lotila posteljice in lepo opremila, oziroma razmetala :-), sobo. Navdušena sem! :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.