sobota, 16. september 2017

Christmas Card Throwdown: September - Colours


Sobota je dan za praznično voščilnico in v tokratnem novem izzivu smo se lotile izdelave voščilnice po danih BARVAH:

Naredila sem preprosto praznično voščilnica s smooshingom v ozadju z roza Distress Inkom. Smooshing sem naredila kar na osnovo voščilnice. Nato pa mi je pod roko prišla SIZZIXova šablona Festive Fancies in tako sem izrezala motive v zahtevanih barvnih kombinacijah, jih skombinirala in prilepila na osnovo. Dodala sem še roza napis "vesel božič", ki je izrez iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca septembra.


Lepo vabljene na naš izziv!

4 komentarji:

  1. Lepa je, tudi barvna kombinacija je super. Sem pa našla en e preveč na voščilnici ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajej ... hvala Klara, saj je res šablona "vesele" :-)) Bo treba popravit!

      Izbriši
  2. A fun card with lovely smooshing.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.