sobota, 2. september 2017

Christmas Card Throwdown: September - Sketch


Sobota je dan za praznično voščilnico in v tokratnem novem izzivu smo se lotile izdelave voščilnice po dani SKICI:

 Takole sem jaz videla skico :-)) Naredila sem embosirano ozadje s pikicami. Zelenje je iz SIZZIXove šablone Holiday Greens, napis pa štampiljka Mavelu.



Lepo vabljene na naš izziv!

9 komentarjev:

  1. elle est très moderne et originale cette carte Andreja, j'aime beaucoup ces feuillages, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko čudovitih kreacij je spet nastalo v tvojem ustvarjalnem kotičku ... ko malce "zanemarim" potepanje po blogih, pa vedno znova ugotovim, koliko lepega sem zamudila. Še sreča, da se da vse nadoknaditi :-)
    Tale božična čestitka je res neverjetna, več kot navdušena sem!!!
    Za konec pa hvala za vse obiske, srčne komentarje ter delitev sladkosti Andreja in ... naj bo sladka tudi tvoja nedelja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Your card is very festive, lovely colours with the greenery. x

    OdgovoriIzbriši
  4. Pretty colours and lots of texture and interest - beautifully festive. Hugs, Gill xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastično si interpretirala skico. Všeč mi je klasičen nabor barv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Spet in spet navdušuješ z zimskimi voščilnicami, pa s skicami...ne zmanjka ti idej, kar vrejo ven iz tebe. Skica je res mikavna...mogoče pa spodbudi tudi moje sive celice, da se končno premaknejo iz nulte točke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa je in všeč so mi izbrane barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica. Všeč mi je izbira barv in krasen cvetlični aranžma.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  9. Such a lovely card with gorgeous festive colours and a great distressed look Xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.