nedelja, 11. junij 2017

{Sizzix} Peacock


Ena izmed novejših SIZZIXovih šablon je tudi eleganten pav.
Sicer je bilo kar veliko rezanja in sestavljanja, saj sta samo dve rezalni šablonci za okrasno perja za izdelavo pavjega repa. Vse delčke sem senčila z blazinicami VersaColor. V ozadju pa je eko papir v katerega sem zarezala Mixed Media Christmas SIZZIXovo šablono.
Zaradi napisa "Iskrene Čestitke" voščilnico lepim v Galerijo meseca junija.  


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








12 komentarjev:

  1. Opaaa. Čudovitega pava si ustvarila. Sem tudi jaz gledala tega pava, ampak ko sem prebrala, da je perje treba sestavljat, me je pa malo odvrnilo :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, to pa je bilo veliko dela ... Pav je res prekrasen. v teh barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, krasna voščilnica, ta pav je res eleganten.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasen je tale pav in tako lepo pisan rep si mu naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wauuu, kakšen lepotec. Pa kako lepo si ga pobarvala. Tele nove sizzix šablone so res top.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit pav in se je splačalo rezat in sestavljat. Tako elegantno pride.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čista eleganca...prekrasen je in ozadje po katerem špancira mu prav paše.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasen pav. Čudovito si senčila perje. Voščilnica je zelo elegantna. Všeč mi je kraft osnova. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kapo dol - za voščilnico in za vso vztrajnost pri izdelavi - prepričana sem sicer, da si zeloooo uživala, sploh pri imenitnem rezultatu...
    Te pozdravljam navdušena majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito si senčila in sestavila pava. Barvna kombinacija je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna je, lepa postavitev. Pava si odlično senčila!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.