torek, 6. junij 2017

Marjetice za poroko


Čas tako hitro mineva, da je že mesec dni od poroke, ki je bila v znamenju marjetic. Danes sem našla čas, da vam pokažem lep kompletek za mladoporočenca. 
 Naročilo se je glasilo: zelena barva in marjetice. Marjetice so izrezane iz šablon Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca junija. Napis "Ljubezen nikoli ne mine." je Vladkina štampiljka. Štampiljka poročnega para pa je od Lemonade.

 Želja je bila tudi po darilni škatli v katero so dali okvir za sliko. Okvir sem okrasila z marjeticami in imeni neveste, ženina in dveh otrok.
 
Oblečena škatlica z velikim izrezom Mr & Mrs iz SIZZIXove šablone.




10 komentarjev:

  1. Čudovit poročni komplet si naredila z najlepšimi rožicami kar je mogoče :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kako krasno darilce - se kar ne morem odločiti, kaj naj najprej pohvalim, saj so vsi trije izdelki preprosto čudoviti... in marjetice, do mene dišijo in svetlijo tale turoben dan...
    Ti pošiljam pozdravček in ker si me zadnjič preimenovala v Mojco, naj bom danes Mojca ;-)))) Si izbrala krasno ime, saj poznam same krasne Mojce :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oprosti Majda :-)) to bi se lahko reklo, da nisem bila pri stravi ... ajej .-)

      Izbriši
  3. WOW, Das ist aber auch ein wunderschönes Set
    glg Gertrude

    OdgovoriIzbriši
  4. A bejš no Majda....a res???? Pa tako mlada je še ta naša Andreja, pa jo že matra EMŠO:-))....kaj šele bo, ko bo v naših letih?????:-))
    Drugače pa....kar se kompleta tiče....najprej sem razmišljala o svoji poroki....zdaj imajo željo po barvah, točno določenih rožicah...pred 32 leti smo moral samo določit dan in v kateri gostilni bo zabava (pa še,da se partner slučajno tik pred zdajci ne premisli:-))).... Prekrasen komplet si naredila za tamlade...marjetice so prava poživitev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jap Mojca, le kaj še bo, ane .-) Še dobro, da je starost še daleč, daleč, ...

      Izbriši
  5. Marjetice so krasne in z njimi si lepo popestrila vse izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit komplet, marjetke mu res pašejo.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasen komplet, obožujem to brezčasno eleganco!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.