sreda, 14. junij 2017

CRAFT-alnica # 188 - MORJE


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratno temo je izbrala Tina. Tina, ki je ravno danes zadnjič z nami, saj pravi, da je čas žal postal njen vladar. Kaj več bo pa sama zapisala na svojem blogu, njen izziv pa se imenuje "MORJE". Izdelati je potrebno morsko voščilnico in ji dodati ribice.
Idejo sem našla na Pinterestu in mi je bila strašno všeč; moja izvedba pa tudi :-))
Okvir je izrezan iz SIZZIXove šablone Snap Happy, zelenje pa iz Meadow Butterflay. Ribice pa iz šablone Happy Fish Cottage Cutz. Napis "najlepše želje za tvoj rojstni dan" je kombinacija štampiljk in izreza iz Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca junija


V mesecu juniju je z nami spletna trgovina


Pokukajte tudi k LiLiTini, Tanji in Martini ter naši junijski gostji Urški 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

12 komentarjev:

  1. Luštni sta tvoji smejoči ribici. Pinterest nam vsem nudi cel kup krasnih idej za ustvarjanje.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja pa iiiii kako sta šmeksi tile ribici.Super si jih umestila na voščilko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela in razigrana morska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res sta prikupni tile tvoji ribici. Izziv pa bo tudi zanimiv. Jaz sem že z morja (prvi del) doma in še malo pod vtisom tako, da inspiracije ne bo manjkalo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so lušne te CC ribice. Sama sem se pošteno po prstih, da jih nisem kupila. No, sedaj mi pa ti spet delaš lušte :D
    Super ideja z okvirjem, Pinterest je res fajn ;) Prava morska lepotička je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ribicama je všeč tvoja voščilnica, ko se tako lepo smejita. :-))) Čudovit izdelek!

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni pa je všeč tole embosirano ozadje...hudo dobro je... prav paše k tem hahljajočim ribam.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je tudi strašno všeč tvoja izvedba te simpatične ribje voščilnice :) In prekrasno embosirano ozadje kot drobni vodni mehurčki ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Še en vauuuu - vse micene podrobnosti se prepletajo v navdihujočo voščilnico, ki je kar ne moreš prenehati občudovati!!!
    Čestitke, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Naredila si krasno morsko voščilnico s čudovitim ozadjem. Hvala za vse.
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.