petek, 17. marec 2017

Scrapping4Fun #86 - Recycling / Old Stash


Spet smo tukaj za vas z novo nalogo pri Scrapping4Fun in izzivom, ki se tokrat imenuje "RECIKLAŽA / STARA ZALOGA". Se pravi, da je tokrat potrebno uporabiti nekaj starega ali reciklirati. Jaz sem uporabila zelo star papir, eden moji prvih in stare rožice.
 Tokrat sponzorjeve digitalne štampiljke nisem barvala in sicer zaradi njene goste strukture in barvanje z Distress Ink blazinicami, vodo in čopičem bi celotno štampiljko zelo razmazalo. In takole mi je prav všeč, saj sem motiv močno izpostavila. Dodala sem samo še nekaj rožic in lep napis "uživaj v majhnih stvareh" iz štampiljke Ustvarjalnega Dotika.



Pokukajte k nam in se nam pridružite na našem izzivu :-))

 
Sponzor izziva je

8 komentarjev:

  1. Krasno je izpadel motiv, saj deluje kot bi ga narisala s svinčnikom. Dobro si uporabila stare stvari.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne stare zaloge in krasnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Papirjem se nič ne vidi, da so stari. Krasno si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kako luštna pupika. Lepo, da je nisi barvala, tako se mi zdi, da umiri barvitost papirja in rožic. Aja prav ničn se porabljenemu ne poznajo leta :-).
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si porabila nekaj stare zaloge in kot pravi Lili, ta nepobarvana deklica umiri žive barve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja zadnja dva dneva sta potekala na počasi v dobri družbi. Smo reciklirali stare spomine in se veselili majhnih stvari. Ob pogledu na tvojo voščilnico sem ugotovila še tisto dodano vrednost srečanj - uživanje v dobri družbi. Z veseljem sem že izdelala eno malce reciklirano s pomočjo tvojega navdiha :-) Nočko, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj jaz pa mislim nasprotno od zgoraj napisanega.....škoda da nisi pobarvala krasnega motiva. Motivček se namreč res lepo barva, saj ima že zarisane sence.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si porabila stare zaloge in sestavila lušno in zanimivo voščilnico. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.