sobota, 19. november 2016

Spet malo barvanja ...


Sinoči sem se sproščala z barvanjem odtisov, danes zjutraj pa s sestavljanjem voščilnic. Deževne urice so kot naročene za ustvarjanje :-))


 In tako sta nastali dve voščilnici z mojim najljubšim štampiljkam LOTV, v kombinaciji z eko papirjem, v katerega sem dodala relief s pomočjo mini reliefne mapice. Motiva sta pobarvana s pomočjo blazinic Distress Ink. Regratova lučka je izrezana iz šablone SIZZIX, okvir in beseda "čestitke" pa iz šablon Najlepšega ParaVoščilnici lepim v Galerijo meseca novembra.


13 komentarjev:

  1. Kako dobro zapolnjen deževni dan! Tako zelo so mi všeč tvoje nagajive majhne vile v prevelikih čevljih! Andreja, se da te štampiljke nabaviti tudi pri nas ali samo preko spleta v tujini? Deževen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškane vile skakljajo pri tebi doma.
    Lepe voščilnice...zanimiv izbor barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta zelo luštni. Tudi meni so všeč LOTV štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo ti je šlo z barvanjem in sestavljanjem. Ljubki voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušni sta obe in lepo pobarvani.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti motivčki so res luštkani in v deževnem dnevu, kar kličejo k pobarvanju....mi je znano ;-)
    Lepo si jih pobarvala in sestavila zelo kjut voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Both of your cards are absolutely gorgeous!! The images are so sweet and beautiful!! I love how you've colored them!! They look amazing!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdgovoriIzbriši
  8. Dež res kar kliče po ustvajanju in po uporabi barv. Lepo si pobarvala in vse skupaj sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi voščilnici z ljubkima in prelepo pobarvanima motivoma si ustvarila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro ti gre barvanje. Tudi jaz se rada sproščam ampak zdaj me okupirajo pobarvanke. Ne vem, zakaj se večkrat ne lotim motivov za voščilnice. Saj ne da bi mi primanjkovalo štampiljk ;-) Očitno se bom morala poboljšati.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.