ponedeljek, 7. november 2016

{Sizzix} Make a Wish


Jaz sem pa še vedno pri pozitivu in negativu in še vedno imate čas, da se nam pridružite v CRAFT-alnici na tem zanimivem izzivu :-))


 Tokrat sem uporabila novo SIZZIXovo rezalno šablono regratove lučke.
 Na eko osnovo sem odtisnila tudi štampiljko regratove lučke z belo pigmentno blazinico.
 Oba napisa "naj vse tvoje sanje postanejo resničnost" in "kar lahko sanjaš, lahko uresničiš" sta štampiljki Najlepšega Parazato voščilnici lepim v Galerijo meseca novembra. 


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:





10 komentarjev:

  1. Tudi te so lepe Andreja.
    Regratove lučke in pikapolonice v teh ne ravno hladnih dneh so prava izbira.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno izdelani "sestrici". :-) Zelo lepo si uporabila tako pozitiv, kot negativ regratove lučke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna šablona in 2 lušni sestrici.

    OdgovoriIzbriši
  4. oo vav, lepi čestitki si ustvarila! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim da si res padla v te negative in pozitive...meni pa ne gre in ne gre, pa tako enostavno je, ko gledam druge, kako prav fajn stvari pridejo take ven, pa še 2 voščilnici na enkrat so narejene. Mogoče mi bo pa kapnilo na možgane, ko se izziv zaključi.....!!!!
    S pikapolonicami si pa prav poživila vso sceno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako na kot druga sta lepi.Dobro ti gre to od rok.

    OdgovoriIzbriši
  7. Regratove lučke so krasne in v kombinaciji s pikapolonicami zažigajo :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Malo drugačna scena kot jo sedaj delamo v večini prav popestri te turobne dni. Regratova lučka v prvem planu in vse tiste "naštempljane" v ozadju, pa za srečo in barvitost dodane pikapoke - prav lepo:), pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.