sreda, 16. november 2016

{Sizzix} Christmas Deer


Nastala je nova praznična voščilnica s čudovito SIZZIXov rezalno šablono jelena.
 V dizajnerski papir sem zarezala posebno šablono s karo vzorcem
in dodala napis "čarobni prazniki."
 Na rogovje jelenčka sem dodala polperlice.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:







9 komentarjev:

  1. Ta jelen je res krasen za voščilnice pa tudi ostale šablone so super.
    Lepo si skombinirala
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Jelen eleganten kot vedno...dodala si pa zanimiv dodatek s karo šablono. Zanimiva je in z menjavo barvne podlage primerna za množično izdelovanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eleganten jelen in lep karo vzorec.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej božiček, zdaj jelen. Očitno imava podoben okus za izbiro šablon. Meni so bile dane na razpolago Sizzix-ove šablone, ker sem vodila delavnice. Ravno med vikendom sem naredila serijo voščilnic s tem jelenom. Tokratna tvoja voščilnica pa mi je zmagovalna. Sploh mi je všeč kombinacija šablone za ozadje in jelena, pa tisti zlati biserčki na rogovju. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta jelen je res tako eleganten in lepo zapolni voščilnico. Všeč mi je uporaba rezalne šablone za podlago, tako polno pride, pa vendar ni potrebno veliko. Kot pravi Mojca, super za masovno izdelavo. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo dve šabloni in tak učinek. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica. Všeč mi je šablona s karo vzorcem. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.