sobota, 5. november 2016

Feeling Sketchy #156


Z malce zamude ... čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY:

 Za osnovo sem vzela dizajnerske papirje Marianne Design. Hotela sem narediti malo drugače, ne samo razporediti papirje na trikotnike, zato sem uporabila til in ga na sredini zvezala skupaj in dobila željeno skico. Sredinski izrez je iz čudovite šablone Spellbinders, katerega sem najprej senčila z belo pigmentno blazinico in nato še z vijolično. Napisa sta štampiljki Najlepšega Para, zato voščilnici lepim v Galerijo meseca novembra. Za pikico na i sem dodala še različne rožice.




Sponzor:


Pridružite se nam na izzivu in ustvarjajte po naši zanimivi skici :-))

7 komentarjev:

  1. Super je tole s tilom, prav fino si se znašla, da si zajela skico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a lovely design and so pretty xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobra ideja s tilom. Obe sta krasni, čeprav mi je s temnejšo podlago še malo lepša. In sredinska šablona je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta voščilnica pa je prav wauuuu...ideja s tilom je zanimiva in na voščilnici izpade fantastično....res elegantna voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična ideja s tilom! Čudovite voščilnice si izdelala. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.