petek, 4. november 2016

43/52


Nov teden in novo ustvarjanje z 52 Christmas Card Throwdown. Ta teden želijo, da naredimo voščilnico po eni izmed njihovih preteklih skic. Jaz sem izbrala skico iz februarja 2014, sicer pravokotne oblike.
JoJ tale smrekca mi je tako zelooo všeč. Je ena mojih prvih šablon, pa še vedno jo tako zelooo rada uporabljam in še vedno lepo odreže. Čudovita je!

Za prečne črte sem uporabila Washi trak. Smreka je izrezana iz šablone Marianne Design, darilce pa Cottage Cutz. Napis "Srečen Božič" je štampiljka Mavelu.

5 komentarjev:

  1. Smrekca je res lušna, pravi evergreen med šablonami.
    Lepo si sestavila voščilnico po skici.
    Upam, da tudi ti ne polniš že 2018 :)-

    OdgovoriIzbriši
  2. Absolutely fantastic! I really like the way you've used the washi tape behind the tree! Thanks so much for playing along with 52CCT this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta smrečica je res lušna. :-) Krasno si sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.