ponedeljek, 13. junij 2016

{Sizzix} Lovilec sanj


Danes sem naredila dve zelo preprosti voščilnici in sicer s pozitivom in negativom SIZZIXove šablone Dream Away.

 Mavrična osnova je nastala zadnjič, pa potem ni bila dokončana 
za mavrični izziv pri Vladki in Tini. 
Tukaj je ostanek iz šablone in nastala je prav posebna rožica. Napis "ob tvojem rojstnem dnevu Vse najboljše" je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim Galerijo meseca junija.



Še vedno imate čas, da ga osvojite:
Win a Big Shot Express machine
Morda se prav vam nasmehne sreča :-))


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:




5 komentarjev:

  1. Med tem ko sem se jaz malo potepala po Sloveniji, si ti krasno ustvarjala. Sem si pogledala vse objave, ki sem jih zamudila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelep lovilec sanj prepleten z mavričnim ozadjem. Nisem še videla takšne šablone. Zanimivo. Sizzix ima pa res čudovite stvari.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lepo mavrično ozadje. Lovilec pa naj ujame samo lepe trenutke iz sanj.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  4. Mavrično ozadje je fantastično. :-) Super si uporabila tako pozitiv, kot negativ. Rožica na drugi voščilnici je čisto posebna in zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.