četrtek, 14. april 2016

14/52


V 14. tednu želijo pri 52 Christmas Card Throwdown, da naredimo praznično voščilnico v željenih barvah: beli in metalic zlati. In moja izgleda takole:
 Tokrat sem se poigrala s čudovito štampiljko Penny Black Winter Song, katero sem toplo embosirala z belim embos prahom. Nato sem cel predel štampiljke senčila z zlato Verso Color blazinico, rob in okoli močneje, znotraj nje pa zelo malo. Za konec sem dodala napis "vesel božič" in izrezane zvončke Najlepšega Para, zato voščilnico lepim tudi v Galerijo meseca aprila.


12 komentarjev:

  1. Super ti je uspela voščilnica v željenih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo ozadje. Tile izzivi so super, ker boš imela do božiča že lepo zalogo pripravljeno. Jaz se ne morem pripraviti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. This is really beautiful! Thanks so much for playing along with 52CCT this week, Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito in domiselno voščilnico si ustvarila. Štampiljka mi je zelo všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa. Res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro je tole izpadlo. Všeč mi je kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  7. o, tole je pa prekrasna štampiljka in fantastično zimsko sceno si naredila, uf ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Dovolj bo ena beseda - super:) Zlata umiri zimski hlad voščilnice in ji da praznični pridih. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen efekt s tem embosiranjem in senčenjem. Se mi je najprej zdelo, da si embosirala na potiskan papir.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.