petek, 4. september 2015

Za slovo in srečo v naprej


Prejela sem naročilo za izdelavo voščilnice, ki je bila namenjena odhodu iz službe. Želja je bila, da bi na voščilnici predstavila hobije, ki jih ima. To pa so jadranje, kolesarjenje in tudi badminton. 
Pa sem začela ... Kot glavno dogajanje sem si zamislila njegov najnovejši hobi in to je jadranje. Ozadje je narejeno z Distress Ink blazinicami, jadrnica pa je oblikovana in izrezana povsem ročno. Valovi so izrezani iz šablone Whiff Of Joy. Pogled skozi okna v podpalubje pa predstavljajo še dva hobija, to sta kolesarjenje in badminton, ter bivšo službo, od koder je odšel. Velikost voščilnice je A5. Napis "Vse dobro" je Vladkin.


Pa srečno Primož v novi službi :-))

15 komentarjev:

  1. Zelo lepa, šablonco valov sem že vrgla na listo želja, sam kaj , ko je tako dolga..
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo dobro si se znašla s temi hobiji in nastala je krasna voščilnica, tudi ozadje mi je všeč. Valovi so res "nobl". Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobra ideja za združitev vseh hobijev! Voščilnica je super lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Če bi meni nekdo rekel: imam tri hobije...naredi eno voščilnico. Noro. Na kraj pameti mi ne bi padlo, da bi na jadrnici upodobila vse tri...ideja in pol. Nora ideja in pol. Valovi so pa tudi meni všeč, tako lepo zafrknjeni in visoki, da jih je veselje pogledat. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa! Vsec mi je ozadje.
    Super si zdruzila 3 hobije!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si se znašla in vključila vse hobije v celoto. Super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful project! Such a gorgeous sailboat and wonderful nautical scene!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si združila vse hobije in to, kar je pustil za sabo.

    OdgovoriIzbriši
  9. spet krasna tematska, res obožujem vse voščilnice, ki imajo jadrnice!

    OdgovoriIzbriši
  10. Res odlično si se znašla, krasne barve si uporabila za ozadje in celota je prelepa, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vau, kako krasno ozadje si ustvarila! Prva liga. :-) Zelo lepo si združila vse hobije, s katerimi se gospod ukvarja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kakšna dobra ideja; uspelo ti je zajeti vse željeno in nastala je čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.