petek, 18. september 2015

Scrapping4Fun # 50 - Autumn or Spring


Z velikim veseljem lahko povem, da sem bila izbrana in tako postala članica ustvarjalne ekipe pri Scrapping4Fun. Spet bo luštno ...


50. izziv v katerem začenjam se imenuje "JESEN ali POMLAD".
 
Odločila sem se za jesen, saj je tik pred vrati.
Lotila sem se izdelave posebne oblike voščilnice kot nekakšen žepek.
Deklica je pobarvana z Distress Inki.

Napis "Vse najboljše za rojstni dan" je od Najlepšega Para,
zato voščilnico lepim v galerijo meseca septembra.
Napis "Izberi svoje barve in pobarvaj svoje življenje PISANO" je Vladkin.

 Čisto pravi majhni in zakrneli želodi.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Clear It Out - Autumn, Leaves


Sponzor:
Digi Stamps 4 Joy
 
Pridružite se nam na jesenskem ali pomladnem IZZIVU :-))
 

16 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica, ti pravi želodi so pa prav posrečeni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za tim. Prekrasna čestitka s pridihom jeseni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke 2x, za izziv pri Tini in Vladki ter za team. Ti si pa res 100% papirčkasto zasedena . Me veseli, da te opazijo tudi drugi.
    Voščilnica pa jesensko krasna. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna jesenska, želodčki kot dodatek, so pa nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale oblika voščilnice mi je zelo všeč. Krasno si kombinirala jesenske barve na ovojnici in na vložku. Motiv deklice, ki se igra z listi, je prelep. Čestitke za članstvo v novi ustvarjalni ekipi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card! Love the sweet image and all the gorgeous fall foliage!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam, ker si postala njihova članica!
    Zelo lepa voščilnica in prav se mi zdi, da si se odločila za jesen, ki že trka na vrata.

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej čestitke za nov DT....voščilnica je zelo lepa in motivček si krasno pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo telih želodkov mam pa tudi jaz kar nekaj doma, hvala za idejo ;) kako zelo so lepa voščilnica, nekaj posebnega. lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za novi DT in za tole krasno čestitko, želodki so me čisto očarali, super ideja! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo je lepa. Mali zelodi so mi se najbolj padli v oci :)

    OdgovoriIzbriši
  12. O, kako je ljubka. Super si vanjo vpletla ta lepi jesenski čas...

    OdgovoriIzbriši
  13. Lovely card, I need to make one this style it is so cute. Great fall card and I like your image and how she is throwing the leaves. Thanks for joining us at Creative Card Crews Fall theme challenge. Vicki DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Stunning Autumn card. Love the colors, the paper and the acorns. Your coloring is fabulous :o)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fenomenalna voščilnica in ni čudno, da sta jo Valdka in Tina izbrali za isnpiracijo :).

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.