torek, 15. september 2015

Feeling Sketchy #129


Smo 15. v mesecu in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY:

Tale skica mi je pa malce delala težav. Porodila se je ideja, da bi naredila sonce in žarke, pa sem potem vidla, da jo je naredila že DT kolegica. Hmmm ... sem tuhtala in tuhtala in v nedeljo zvečer je le padla nova ideja: snežinka. Ni tako slabo, kajne :-)) pa še prvo novoletno voščilnico imam .-)
Napis "Zima, Zima bela" je Vladkin. Med ozadjem in snežinko je pavs papir. Snežinko sem izrezala ročno in ji dodala DecoArt sneg.


Sponzor:

Pridružite se nam na izzivu ... skica je zelo zanimiva :-))

9 komentarjev:

  1. Sploh ni slabo. :-))) Celo zelo dobro je izpadla ideja s snežinko in pavs papirjem. :-))) Napis mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem sla pravna,sam izziv gledat kako so se ostale spopadle s to nenavadno skico. Moram rect, da sem bila prijetno presenecena koliko cudovitih voscilnic je nastalo, vkljucno s tvojo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla, pa so začele padati snežinke, mislim praznične voščilnice ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ufff, tale pa je težka.Ti pa si se je krasno lotila, vsaka čast.
    Somo ne reci mi več, da so moje skice težke !!
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj ni bila težka ... tvoja skica mi je bila itak takoj všeč in čisto prava za izdelavo LOja :-))
      In očitno je bila tudi ostalim lahka, saj se nama je na izzivu pridružilo veliko deklet.

      Izbriši
  5. SVETOVNO :)! Tole pa je res všečna ideja in super si rešila dilemo s postavitvijo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem malo vrgla oči na to spletno stran.....joj, ženske, ena lepša slika kot druge....skice so res zanimiv in z njimi kar dobro lahko prevetriš možgane. Tale snežinka je ....kot pravi Ne-Ja: SVETOVNO DOBRA. čao

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.