ponedeljek, 14. september 2015

Drevo

Vladka in Tina imata novo inspiracijo.
Tokratna tema se glasi "drevo".
Voščilnica z oknom je nastala danes, po ponesrečeni včerajšnji :-)) Okno je šablona Memory Box, drevo pa Cottage Cutz. Napis "Želim ti veliko Sreče" je od Najlepšega Para, zato voščilnico lepim tudi v galerijo meseca septembra.


Včeraj je nastala tale
pa sem se odločila, da ni "glavna" zaradi drobne napake. Oba napisa, tako izrezan kot tudi odtisnjen je od Najlepšega Para.


Tretja voščilnica na kateri so tudi drevesa, pa je nastala že pred meseci. Štampiljka je digitalna in pobarvana z Distress Inki. Napis "Kamorkoli greš, pojdi s srcem!" je Vladkin.

Bodite lepo :-))

10 komentarjev:

  1. tole mi je res prekrasna serija dreves, všeč mi je, ker so vsa čisto različna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je pa že pravi gozdiček. :-) Vse tri so mi zelo všeč in napake na drugi, ki je čisto posebno lepa in domiselna, ne najdem. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštne.
    Sploh prva mi je nad vse všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušne voščilnice z drevesi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, krasna zbirka voščilnic z drevesi. Napake na drugi ni opaziti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko lepih dreves,
    krasne voščilnice
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Kje ti vidiš napako pri drugi??? Jaz je ne in veš kako pravimo pri nas: z aviona se ne vidi, z ladjo pa blizu ne morejo.
    Krasne so vse tri, druga je pa number 1....fantastična, drevo je mmmmmmm. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreja, kako zelo so lepe!!! Sploh pri drugi mi je tako zelo všeč, kako gre voščilo čez veliko krošnjo! Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je pa zato, ker ravno tam spodaj je napaka :-))

      Izbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.