sreda, 2. september 2015

CRAFT-alnica # 142 - SKICA


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. V tokratnem izzivu bomo ustvarjali po dani skici, zato se izziv imenuje preprosto SKICA.
LiLi je skico res bogato zastavila :-)) zato sem se lotila izdelave mojega 4. LO-ja. Namenjen je zelo simpatični in luštni punci, katera je pred dvema letoma prejela ta Sveti zakrament.
Osnovo, roza dizajnerski papir sem okoli in po robovih senčila z blazinicami Distress Ink. Tudi belo papirnato čipko sem potapkala z isto blazinico, nato nanjo prilepila bel strukturni papir v obliki kroga, ki predstavlja hostijo. Napis IHS je izrezan iz šablone Sizzix. Napis "Prvo Sveto Obhajilo" pa iz šablone Najlepšega Para, zato LO lepim v galerijo meseca septembra.
 
 
V mesecu septembru je z nami še vedno spletna trgovina

 
Pokukajte tudi k Lili in gostji Maji
ter se nam pridružite s svojim izdelkom.
 

12 komentarjev:

  1. Pekrasna prav za postavit na ogled na kakšno poličko...

    OdgovoriIzbriši
  2. Izredno domiselno sestavljena voščilnica....obvladaš izdelavo po skicah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica, ki bo tudi lep spomin na obhajilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale list je pa res nekaj posebnega, sedaj vidim zakaj ti je bila slikica takoj všeč. Krasno si jo uporabila in deklici bo zagotovo v trajen spomin.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Tebi so izzivi z dano postavitvijo pisani na kožo. :-)) Prelepo si sestavila tole stran.

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja tudi ti si naredila prav luštno in posebno voščilnico po dani skici. Všeč so mi fotke.
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, LO tako poredko vidim, da me je tvoja objava prav razveselila! Zelo je lep.

    OdgovoriIzbriši
  8. A Lili je torej tisti dežurni krivec za to skico...že dva dni mi ne da miru...pa še sedaj nisem nič zmetala skup. Tvoja je krasna...z original slikami pa še za v okvir.

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, ti si itak kraljica skic, tako da ti tale postavitev v nasprotju z večino nas ostalih ustvarjalk zagotovo ni povzročila nobenih preglavc :)) Všeč mi je, da si za pravokotnike uporabila kar fotke, in čipka v ozadju je čudovita, prav lepo paše k temi, ki si jo izbrala za LO.
    Hvala tebi in Lili, da sta me povabili kot gostjo, uživam v izzivih! :) Lepo bodi, Maja

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.