nedelja, 5. julij 2015

Novi kuferčki

in obljuba dela dolg :-)) Tokrat vam na hitro povem, kako izdelam kuferčke, saj je izdelava res preprosta.

Eden je nastal za 37-letnika, ki se ukvarja z gumarstvom, zato sem zobnike izrezala iz gume. In ker je tudi velik ljubitelj piva, sem dodala dva vrča s pivom.




Drugi je za 30-letnico, ki ljubi salso, potapljanje in še kaj, ter je zagrizena motoristka, zato sem številko nič naredila kar iz gume motorja in jo napolnila z vodo, da se lahko potaplja.



Po dolžini kuferčka izrežem osnovo: 2,5 + 17 + 2,5 cm. Dizajnerski papir pa pol cm manj.

Po širini izrežem: 2,5 + 12 + 2,5 + 12 + 2,5 cm.
Nato pa še zlepim, tako da dobim osnovo škatlice + pokrov, ter dodam ročaj.

13 komentarjev:

  1. Kuferčki ti gredo res odlično od rok. Sedaj, ko vsi nekam potujemo, so tudi zelo primerno darilo. Oba sta zelo lepa. Navodila bom shranila, se nikoli ne ve :). Hvala.
    Lepo bodi, Janja

    OdgovoriIzbriši
  2. zopet tako personalizirani kufrčki, uf ... in seveda hvala za navodilo, pride zmeraj prav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo izvirna okrasitev.
    Hvala za navodilca

    OdgovoriIzbriši
  4. Teli tvoji kuferčki so res čudoviti :) Oba sta mi zelo všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, ti kuferčki postajajo tvoj zaščitni znak, tudi tokrat sta oba čudovito izdelana. Hvala za navodila, bom verjetno kdaj probala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Se čisto strinjam s predhodnicam, ti tvoji kuferčaki so enkratni. Hvala za navodila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tebi pa uspeva, v en kuferček spakirat hobije. Zelo domiselno, meni težko gredo take voščilnice od rok. Krasen je res. Si bom pa tudi jaz shranila navodila.
    lp.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo domiselno izdelani kuferčki....vsak ima svojo zgodbo. Hvala za navodilo o izdelavi :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoja kuferčka sta ponovno prekrasna. Hvala za navodila. Res ne zgleda težko. Meni bi se pa verjetno spet zataknilo pri okraševanju. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Svetovni so tvoji kuferčki.Hvala za navodila.Zdaj mi preostane samo to,da se jih lotim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. AA noro dobro. Tematska voščila in voščilnice so najlepše!

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim, da so tile tvoji luferčki postali že legendarni :). Hvala za naovdila - zgleda preprosto, vendar do tako dodelane verzijo kot so tvoje bo pri meni preteklo še na litre vode :). Drugače ap si hobije slavljencev dodelala v nulo

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.