sobota, 30. avgust 2014

Danes zadnji dan ARTmarketa

Nadaljevanje "inspiracije" kot "rdeča nit" na moji stojnici letošnjega sejama ARTmarket.
✿✿✿ 
Štampiljka LOTVNapis "Življenje je ena sama čudovita vožnja"  je od Mavelu. Vsi motivi so pobarvani z Distress Inki
 Štampiljka Marianne Design. Napis "Najboljše stvari v življenju so brezplačne" je od Ustvarjalnega Dotika.
 Štampiljka Marianne Design. Tinina štampiljka "misli".
Štampiljka LOTVTinina štampiljka "misli".
 Štampiljka LOTV. Napis "Z najlepšimi željami" je Vladkin.
Štampiljka LOTVNapis "Za tvoj RD ti želim vse najboljše" je od Mavelu


Lepo vabljeni :-))

13 komentarjev:

  1. Naredila si čudovito zbirko voščilnic za zadnji letošnji ARTmarket. Prav vse so všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, kako so mi všeč te preproste voščilnice. Malce drugačne kot sem jih pri tebi vajena :) Enkratno so pobarvane in napisi lepo pašejo zraven.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kdo pravi, da minimalizem ni dober in lep. Tvoje čestitke so dokaz, da brez krancljanja lahko vsaka čestitka krasno izpade. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse so lepe in motivi LOTV so tudi meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ijoj, Andreja, kako so te voščilnice lepe! :-) Motivi LOTV so mi zelo všeč. Super si kombinirala napise. Za barvanje pa dobiš čisto petko :-))).

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja...lepa kombinacija motivčkov in napisov. Zelo si pridna!!! Na Koroškem pogrešam takšne art sejme ;((
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. HVALA vsem za obiske, klepete, nakupe ...
    Čez leto dni se vidimo spet :-)

    Vam punce pa en velik HVALA za prijetne komentarje!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, kako so lepe, krasno si jih barvala in kombinirala s pravimi napisi. Lepo bodi:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrlo su lijepe. Divni motivi.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja, tvoje kolekcije so mi vedno izjemno lepe. Všeč so mi ljubki motivi, ki si jih krasno pobarvala....pa robove si tako zanimivo posenčila.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.