torek, 10. december 2013

Bearly Mine Challenge #116 - Monthly Sketch

Prišel je čas za novi izziv pri BearlyMineChallenge.
Ta teden bomo ustvarjali po dani SKICI.
Sponzorji:
Za izdelavo današnje voščilnice sem uporabila digi papir Bearly Mine Design -  Mini Dots in sponzorjevo digi štampiljko KennyK. Motiv je pobarvan z Distress Inki in z akvarelnimi barvicami. Nimam črne distress blazinice, zato sem se morala znajti drugače :-)) Napis "Čestitamo!" je sprintan.



Na isto tematiko "diploma" pa je nastala tudi darilna škatlica po naročilu.
 Napis "Nikoli nismo prestari za doseganje novih ciljev in novih sanj."  je Vladkin.
Za izdelavo škatlic najraje uporabim digi papir, ker lahko printam poljubno velikost. Tudi ti papirji so od BearlyMineDesign, in sicer PatchworkParty.
Postavitev na škatlici sem delala po skici pri Sketch Saturday.

Pridružite se nam na izzivu s svojo voščilnico :-))

6 komentarjev:

  1. Zdi se, da bo tale sveze diplomiranka kar skocila iz cestitke in skatlice. Lepo si vse skupaj zdruzila z razlicnimi papirji. In clovek se nikakor ne more navelicat teh pikec, vedno zgledajo super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole naredila!!!Zelo lepo skombinirala in uporabila čudovite papirje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva s pikicami je .. huda. Vladka ima prav - ko gledaš sliko imaš občutek, da bo dečva kar ven skočila. Pa črna obroba ...HUDO DOBRO. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična skica, ki si jo ti Andreja super uporabila in izdelala krasno voščilnico. Tudi škatlica mi je zelo všeč!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, ti pa me znaš presenetiti-krasna voščilnica in škatljica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. I čestitka i kutija su mi predivne. Prekrasne boje , a motiv je predivan.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.