sobota, 4. maj 2013

OSC Challenge # 227 - Flower Power

Teden se je obrnil in spet je tukaj sobota, prazniki so mimo, imamo pa še vikend, zato ga maksimalno izkoristite. Jaz sedaj odhajam ven, na vrt :-))
Pri OneStopCraftChallenge imamo nov izziv.
Ta teden morate uporabiti VELIKO ROŽIC.
Jaz sem tokrat imela privilegij, saj sem v timu  BearlyMineChallenge in imam kar nekaj njihovih digi papirjev. Izbrala sem 4 različne papirje iz seta Spring Surprise in Cheery Days  in se poigrala s spodnjo šablono Spellbinders Nestabilites Fleur De Lis Squares. Vi pa lahko kadarkoli uporabite Freebies - zastonj dizajnerske papirje, saj jih je na voljo zelo veliko!
 



 

 
Pri Bearly Mine Design imajo razprodajo!
Pokukajte, verjetno se bo našel tudi za vas kakšen lep papir!
 
Pridružite se nam na izzivu s svojo eksplozijo rožic :-))

9 komentarjev:

  1. Res lepoe voščilnice in šablona je zelooooo lepa. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Tokratna zmagovalka je modra!!!
    Ti okvirčki so res lepi. jih bom morala še jaz kdaj uporabit :):), ne pa da samo stojijo v omari :):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite voščilnice z rožicami si naredila. Tale nesti pa je tudi zelo uporaben. Preproste in lepe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si se poigrala z različnimi potiskanimi papirji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa šablonca in prekrasne voščilnice so nastale z njeno pomočjo... :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Si bila pa pridna...kar nekaj lepih voščilnic si zopet naredila. Modra z najlepšimi željami je prav mikavna.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Imaš pa res privilegij s temi papirčki ;). Spet nekaj zanimivih izdelkov izpod tvojih prtstov.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooh these are so pretty, hope you are having a good weekend, x carol

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.