ponedeljek, 18. februar 2013

Za srečno vožnjo

Prijateljica mi je naročila izdelavo voščilnice za najstarejšo hči, ki je opravila vozniški izpit. Zopet sem se malo igrala in rezljala in izdelala avtomobilček iz kar nekaj delov; seveda v dekliški barvi in s pomembnim datumom. 
 Travica je šablona, sonček štanca. Vse ostalo je izrezano ročno.


 
 In srečno vožnjo ti želim tudi jaz :-))

19 komentarjev:

  1. Super, zelo lepo si tole naredila. Prekrasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ravno pravšnja voščilnica za novopečeno voznico...lepo si jo opremila in celotna izdelava mi je zelo všeč.Srečno mladi voznici. Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako simpatičen avtorček in lepo si dodala tudi smerokaz. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. ravno pravšnji motiv za novopečeno šoferko.

    OdgovoriIzbriši
  5. :-) krasen avtomobilček, se ga ne bi branila ;-)in napisi, superca!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super avto!! Všeč so mi lučke-učke!!! :):)

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kako lepo! Mladi voznici želim veliko varnih kilometrov :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Spet zanimiva voščilnica! Živahna in luštna!

    OdgovoriIzbriši
  9. No tale voščilnica za opravljen vozniški izpit je pa res mega!! Upam da bo punca varno in srečno vozila!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  10. Takšen kiči šmici avto bi imela tudi jaz in bi se odpeljala daleč proč, na toplo sonce. Simpatična je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ideja. Avtek pa takšen da ga človek mora vzljubiti.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideja. Tako navihano simpatična voščilnica. Krasno si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Predobra ideja,odlična izvedba.Lp.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna je, taka sončna, spodbudna za novopečeno voznico. Všeč mi je tvoje rezljanje, voščilnice so tako še bolj unikatne, edinstvene. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lušna in razposajena in vesela je.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tale AVTO mi je tako VŠEČ!! Res super ideja in čudovito izdelano!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.