sobota, 12. januar 2013

Bi katera imela ...

tele tri šablonce?
Danes sem malo pospravljala in ugotovila,
da so že vse predolgo pri meni, 
pri meni, ki te tehnike ne uporabljam!
zato jih z veseljem podarim :-))

Če bi jo imela, samo napiši katero, levo, desno ali sredinsko,
v primeru, da vas bo več!

3 komentarji:

  1. Zelo so lepe,vendar tudi jaz ne ustvarjam z njimi-prav gotovo boš nekoga osrečila z njimi.
    Lp Tamara
    A smo imeli vsi čistko te dni v ustvarjalnih kotičkih-jaz sem danes malo tudi pospravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je sredinska zelooo všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni problem, dobiš sredinsko :-))
      Na mail mi pošlji naslov!

      Drugače pa, vse so že oddane!
      Super, sem vesela.
      Tukaj na blogu nisem pričakoval velikega odziva, zato sem dala še na Otoček in tam sta se oglasili že dve :-))

      Izbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.