ponedeljek, 24. december 2012

Ustvarjanje

Ustvarjanje z ali za otroke je tokratna tema v Craft-alnici. Jaz sem tokrat ustvarjala za otroke, pravzaprav sem naredila angelčke iz filca za načakinji in malega nečaka. Ideja ni moja, je pa zelo posrečena in angelčki so zares lepi. Rdeč je za Laro, rumen za Živo in bel za malega Jakca :-))

Peka slastnih piškotov je uspela in po najini hiši prav prijetno diši :-))

Naj pokažem še kolaž prazničnih tagcev, ki krasijo zavita darila za moje najdražje. Zvečer, po večerji pri mojih starših, si jih bomo izmenjali. Zopet bo en lep in toper večer :-))
 
 Tudi vam naj bo ta večer čimbolj toplo pri srcu!

11 komentarjev:

  1. Joj kako lepe stvari si pripravila in verjamem, da boste preživeli en lep večer skupaj s tvojimi. Imejte se lepo in vesel božič. lp Mojca

    OdgovoriIzbriši
  2. Teli angelčki so prav simpatični in tudi tagi so zelo lepi. :)

    Želim ti vesel in miren božič!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tople in prisrčne stvari si pripravila za svoje najdražje. Lepo in z ljubeznijo se imejte:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe anglečke si naredila za svoje nečake. Gotovo jih bodo zelo veseli. Imej se lepo v krogu najdražjih :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiii, lepo razvajaš svoje drage. Angelčki so krasni. Tagi pa tudi zelo domiselni.
    Lep in v miru ter ljubezni preživet božič.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni angelčki in tagci.
    Želim vam lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si vse pripravila in verjamem, da je bil en čudovit večer. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fabulous tags.
    Thank you for joining My Favourite Five Christmas cards.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  9. Super stvari si naredila, angelčki so tako luštni, se jih bom morala tudi sama enkrat lotiti. Piškotki me pa tudi mikajo, hvala za recept.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.