sobota, 15. december 2012

OSC Challenge # 209 - Distressing - Christmas themed

Imamo nov izziv pri OneStopCraftChallenge.
Tema tega tedna je "DISTRESSING" - uporaba DISTRESSov in
za izdelavo voščilnice morate upoštevati BOŽIČNO TEMO. 
Sponzor: FredSheSaid
Uporabila sem sponzorjevo digi štampiljko EmmaTheSnowAngel in jo pobarvala z akvarelnimi barvicami. Na kapico in škornje sem dodala malo umetnega snega. Oba papirja tako rdečega kot modrega sem senčila z distress blazinicami. Štampiljke snežinki in napis "Čaroben božič" sta kupljeni v UstvarjalnemDotiku.  
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
UstvarjalniDotik - vsaj dve njihovi štampiljki 
PapertakeWeekly - bel sneg
DutchDareCard - snežinke
EveryBodyArt - karkoli
 

12 komentarjev:

  1. Luštna čestitka Andreja :) Zelo mi je všeč, kr si sama potiskala papirčke. Tako je čestitka res unikatna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta deklica je nadvse prikupna in čestitka izžareva prave zimske radosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Superb what did you nicely done I love your work!
    Greetings Baukje

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa čestitka, osrednji motiv mi je zelo prisrčen, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Simpatičen angelček:) deklica me je spomnila, da že dolgo nisem naredila kakšnega angela v snegu......

    OdgovoriIzbriši
  6. Super card Andreja, great take on the sketch. Thanks for joining us @ SS&S this week.
    Happy Crafting
    Carole xXx

    OdgovoriIzbriši
  7. Waw super luštna je. lepo si jo pobarvala. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšen luškan motiv. Delanje angelčkov v snegu zame predstavlja čisti odklop, popolno svobodo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni je všeč tvoje delo... :). Voščilnica je lepa in domiselna... Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.