ponedeljek, 17. december 2012

NAmizni koledarčki

Pri Vladki in Tini se končuje 8. inspiracijski izziv in tokratna tema je "koledarček". Jaz sem naredila namizne koledarčke s post-it blokci za zapis pomembnih stvari. Bili so v planu, saj sem ravno zato kupila mini koledarčke. In hvala vama za tale izziv, ker se mi zdi, da bi drugače pozabila nanje :-)) Škoda bi bilo, če ne bi nastali, kajne :-))
 ženski
Večplastno sem uporabila štampiljko Lemonade in dodala tekoče perlice.
 moški
Tudi ta štampiljka je Lemonade in ker je zelo polna, sem pobarvala z rjavo barvo le tla. Seveda v barvi gumbka, da se ujema.
 fantovski
Tukaj sem uporabila igrivo štampiljko LOTV. Pobarvana je z akvarelnimi barvicami. Kot dodatek so izklesane zvezdice z gumbkom.
 dekliški
WhiffOfJoy štampiljka delice, ki bere knjigo, pobarvana tudi z akvarelnimi barvicami. Tukaj so kot dodatek rožice.
Vsi dizajnerski papirji so Tim Holz.

22 komentarjev:

  1. The best way to start the "day after" the Mayan prophecy :)))
    Congratulations and all good wishes, Andreja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti, koledarčki! Kje si pa nabavila koledarčke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sem jih v eni od angleških spletnih trgovin že v začetku leta :-))

      Izbriši
  3. Super jkoledarčki.Jaz se jim kar nekako izogibam, ker se mi zdi, da je preveč dela z njimi. Tebi so uspeli super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi koledarči, sploh moški mi je top.
    Bravo.
    Jaz imam pravkar v delu stenske.
    LP Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zanimivo si jih "poandrejila! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau! Čudoviti so. Ne morem se odločiti, kateri mi je najlepši :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Seveda bi bilo škoda, da jih ne bi naredila in prav fino si jih oblikovala. Sem vesela, da sva te malo dregnili z izzivom :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, si bila pridna, zelo lepi in uporabni koledarčki so nastali, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super, všeč mi je, da si naredila takšne namenske in vsestranko uporabne koledarčke. Lepi so.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooo kako lepo izgledajo in seveda bu bila velika škoda, da jih ne bi sestavila. Čudoviti so. lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Waaaw super izgledajo, ter res dobra ideja :))

    OdgovoriIzbriši
  12. ma super!!!! zelo lepo si tole izvedla.in seveda bi bilo škoda, da ne bi uporabila kupljeno.

    OdgovoriIzbriši
  13. Na mojem blogu te čaka presenečenje! Pokukaj, lep pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj, Andreja... NORO DOBRO.... :). Vsi po vrsti so mega... :). Pa lep ustvarjalni dan ti želim... Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo so lepi ... od prvega do zadnjega. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasni so...nikakor se ne morem odločiti,kateri mi je top,ker je eden boljši od drugega:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Andreja, danes sem si vzela čas, da čisto v miru pogledam koledarčke... Tvoja kolekcija je tako zelo lepa. Všeč mi je, kako si vsakega tako lepo namensko okrasila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina :-))
      Hvala vsem ostalim za komentarje!

      Izbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.