torek, 9. oktober 2012

Naš Jaka

Nastala je še ena voščilnica za našega malega Jakca.

Naredila sem posebno "easel" voščilnico. Motiv je od LOTV in je pobarvan z akvarelnimi barvicami. Kasneje sem določene dele prebarvala z Deka akrilnimi barvami; s prozornim Glanzlack in belim Metalic.

Napis "dobrodošel mali princ" je Vladkin, 
napis "mama" pa je sprintan z neta.
Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
HereComeTheBoys - enobarvno
PinkInkSketch - postavitev
ABC - karkoli

Veseli tetki :-))

16 komentarjev:

  1. Luštkana je! Tale motiv imam tudi jaz, ampak sem ga doslej delala le v roza varianti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav čudovita je. Tako lepo barvno usklajena in nežna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno skombinirana in prav sije od tetinega ponosa. Uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tej pa se vidi s kakšno ljubeznijo je narejena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantek bo prejel same luštne voščilnice.
    Easel voščilnice že tako dolgo nisem delala .... bi bil že čas, da se je lotim :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa, čisto prava za malega princa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau kako lepa voščilnica in motiv je tudi meni zelo ljubek. Tole barvanje z akrili čez odtis se mi zdi zelo zanimi, kako pa to narediš, si sploh ne znam predstavljati? Pozravček! M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca,
      enostavno sem motiv po občutku (nekje manj, nekje več) premazala z barvami :-))

      Izbriši
    2. Hm, kaj to so kake prozorne akrilne? hvala ker sodeluješ na izzivu Here Comes the Boys ;) LP

      Izbriši
    3. V objavo sem dodala slikico z barvami. S temi barvami tudi slikam na das maso (na hišice in angelčke). Sedaj sigurno veš, za katere gre :-))

      Izbriši
  8. Zelo je lepa...všeč mi je kako si pobarvala motivček s svetlečimi barvami.

    OdgovoriIzbriši
  9. Fabulous monochrome card thank you for joining us at Here Comes the Boys Ginny ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa in prav zares posebna voscilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Very pretty card, Thanks so much for joining i9n the ABC DT Call, Good luck
    Hugs Julie P

    OdgovoriIzbriši
  12. Very sweet image and card! Thanks for playing with the Sketchy Girls!

    Hugz,
    Sandy

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo mi je všeč...barve, postavitev...prav vse. Neverjetno, koliko novega se naučim, ko občudujem tvoje voščilnice... :). Hvala! Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.