torek, 23. oktober 2012

Bila je še ena poroka

Poročna škatlica in voščilnica že mesec dni čakata na tole objavo in prav je da jo pokažem, saj poročnih škatlic še nisem delala. Navdih zanjo sem dobila pri Agnieszki. Njeni izdelki so res "dih jemajoči". Velika je 7,5 x 7,5 x 7,5 cm. Vsi dodatki v notranjosti so ročno oblikovani in izrezani. Za osnovo sem vzela belo lepenko, zgornji malce bež papir, pa je kupljen že z embosiranimi srčki.

 Pod pokrovom se skriva "srčkast" poročni par.

 Osrednji del z "žepkom" za everčke.
 Barčica - naj mirno plove njuno skupno življenje.
 Hiška - da bi si ustvarila prijetno gnezdece.
 Voziček - da bi nekega dne zajokal otroški jok.
 Spomin na tisti dan!
 Narejena je bila tudi voščilnica.

Radi se imejte!

17 komentarjev:

  1. Zelo lepo, nežno, elegantno in simbolično. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako domiselno narejena škatla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoje poročno ustvarjanje, prav lepa škatlica je nastala, pa tudi voščilnica je prava pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dih jemajoče. Všeč mi je gumbek na ladjici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz sem nedolgo nazaj cedila sline nad Agniezskimi škatlicami, ki je res polna idej in navdiha in ti si ga super prenesla v poročno škatlico in ujela simboliko. Tudi voščilnica je zelo lepa, nežna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo je vse izdelano! Res pa barve so krasne in vsi dodatki, lahko rečem samo kapo dol. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, škatlica je čudovita! Polna simbolike in drobnih detajlov, ki jo naredijo še privlačnejšo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna škatlica...še toliko bolj mi je všeč, ker si sama izrezovala motive. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Naredila si prav lepo škatlico! Takšne barve imam najbolj rada za poročne projekte. Jaz pa še nisem nikoli naredila nobene škatlice za čestitke. Lep pozdrav iz Varšave!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita škatlica!Pa barve so tako lepe, vse skladno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako lepu kutiju si napravila! Vrlo su zahvalne za rođendane, venčanja, i prelepo izgledaju. Puno pozdrava! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. o, kako je hudaaa!!! Ena tvojih boljših stvaritev.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo zelo zelo lepo... Še grem enkrat občudovat... :)). Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.