petek, 12. oktober 2012

Abraham

Praznoval je gospod, ki se piše Čuk. Ker ima rad naravo, saj je lesar, sta nastali voščilnici temu primerno. Prva se zliva z jesensko naravo, na drugi pa se bohoti skrokani čukec.
Bež ozadje sem spustila skozi hrošča z motivom drevesnega lubja. Smreki sta izrezani s šablono. Motiv je od  LOTV. Številka 50 je oblikovana in izrezana ročno. Petka je ravno tako nahroščkana, ničla in štampiljka pa tvorit svojo celoto. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami, kapica pa je košček dizajnerskega papirja. Sonce in jesenski listi so izklesani, gobice pa so izrezane ročno, na katerih so prave male pikice.
Čestitko prijavljam na naslednje izzive:
Craft-alnica - barve jeseni
StamptacularSunday - foto inspiracija
CupCakeCraft - jesen
CuteCardThursday - košček papirja

Čukec je digi štampiljka WhimsyStamps,
krog in jesenski listki so izrezani s šablono.

15 komentarjev:

  1. Krasni sta, tudi jaz moram narediti 2 za gospoda, ki praznujeta abrahama...in me tudi vleče k številkam, ki bi jih malce okrasila. Na žalost mi naročniki niso dali nobene ideje, namiga, kaj ta dva gospoda rada počneta :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko prebereš še zgodbo, kar vidiš gospoda Abrahama. Lušni sta obe!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav posrečeni sta obe, tudi jaz imam v snovanju eno za lesarja-"holcmana":)) LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro...koliko detajlov. Tisto drevo med petico mi je zelo všeč.
    Obe sta čudoviti. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card,thank you for joining us at Cupcake this week.
    Louise xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, vidim, da si bila zelo ustvarjalna in kar nekaj objav sem zamudila. Zadnje čase mi enostavno več ne znese redno vse pregledovati. Krasne stvari si naredila, kot je tudi tale čestitka za gospoda in super si motive umestila na in med številki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Naredila si celo sliko za v okvir. Vedno ti tako lepo uspe. Pri drugi mi je všeč motiv, prekrokana sova....:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožujem tvoje voščilnice, vedno so tako unikane. Tako čukec kot 50-tka sta pa za čisto petivo. LP

    OdgovoriIzbriši
  9. What a lovely card, great coloring and design, Thanks for joining us at Stamptacular Sundays Challenges. hugs, Frances.

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe sta krasni, toplo jesenski in super ideja vključitve motiva v številko. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely card the image is so sweet, love love the colors thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week

    Hugs Winnie DT

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako bogate in lepe so tvoje voščilnice. Super postavitev na obeh. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Andreja, tvoje voščilnice so tako domiselne in ideje super skombiniraš v končne izdelke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Ohhhhh, moram zavzdihnit. Tako pona detajlov in tako simpatična pa je nemenjena abrahamovcu. Super si pokombinirala odtis z vsemi malimi detajli in številko.
    Bravo, res mi je všeč, Lili

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.