sreda, 31. oktober 2012

30-ke

Pozdravljeni dragi moji :-))
Prosti dnevi so se začeli; kdor jih seveda ima, kajti vsi nimajo te sreče. Midva sva prosta po ponedeljka. Bo veliko ustvarjanja in veliko nategovanja meha harmonike :-)) Čeprav se naju je lotil prehlad in da ne bo fovšije, smrkava kar oba. Upava, da bo tole hitro minilo in da bodo prosti dnevi res lepi, tudi z veliko sprehodov po navari.
 
Naj pokažem nekaj voščilnic, ki že nekaj časa čakajo na svojo objavo. Tale moška dopustniška oz. potovalna že predolgo! Sicer so vse v bistvu že stilsko videne, ampak vsaka zasluži objavo že zaradi naročnikov in slavljencev. Vsaj tako je moje mnenje, četudi se vam morda ponavljam.
Tako počitniško voščilnico sem tokrat prvič naredila v moški verziji; prejšnje so bile vse ženske, z ženskim kolobukom, tale pa ima moško čepico. Sonce in listki dreves so izrezani z luknjačem, trava pa s šablono. Potovalka, oblaki, smerokaz, zemljevid in čepica so oblikovani ročno. Prijavljam jo na izziv "šablone in luknjači" pri HereComeTheBoys.




Tudi to voščilnico zelo rada naredim spet in spet; res mi je zelo všeč, predvsem pa verz v njej. Tokrat sem olepšala tudi notranjost.


Take voščilnice z doma narejeno rožico v zavihku že dolgo nisem delala. In kako zelo elegantno jo naredijo šivi. Voščilnico prijavljam na izziv "šivi" pri Allsorts.


Bodite lepo in počnite kar vam je volja :-))

16 komentarjev:

  1. Joj, kako so lepe... Meni se prav nič ne zdi, da se ponavljaš. Rada pogledam vsak tvoj izdelek, saj so vsi unikatni in nekaj posebnega... Kot si že sama zapisala, vama tudi jaz želim, da bo vajino smrkanje čimprej minilo... :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja zelo lepe so, sploh 30-ka mi je všeč-malo potovalna. Super. Uživaj v prostih dneh in upam da se šmrcanje kmalu odpravi na potovanje kam drugam. Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav vse so zelo lepe. Tale s šivi mi je posebej všeč, takšne vedno občudujem po blogih in si želim, da bi znala vsaj toliko šivati, da bi tudi jaz kdaj kakšno tako naredila. Želim vama, da bi vaju smrkavost čim hitreje minila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš, da nimam občutka, da bi se ponavljale, pa tvojemu blogu redno sledim. Sama nisem ravno doma v svetu papirja, zato vsake vaše delo res občudujem. Čudovite kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau kako so lepe,... Ja in tudi meni je všeč tale z verzom, ampak tudi prava je enkratna, res prav unikatna. Hvala ker sodeluješ na izzivu Here Comes The Boys in držim pesti ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikakor se ne ponavljaš! Ta zgornja počitniška mi je pa top!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Fab card, good luck in the Here Come The Boys challenge xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe in zanimive...vsaka ima svoj poseben čar. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse tri so lepo sestavljene in izdelane. Všeč so mi.Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav pašejo ti praznični dnevi in želim ti veliko ustvarjalnih idej za nove izdelke in lepo preživete dni. Lepo si naredila tokratne in lepo kažejo na to, da moramo biti iznajdljive in kreativne, da ustvarimo tako raznolike izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne so. Uživajta v teh prazničnih dneh in čim več čajčkanja, da ne bo prehlad "dobil krila"...:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse tri zelo lepe, na prvi prepričajo detajli, na drugi verz in tretja z zavihkom je res nekaj posebnega. Super :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi, če kot izhodišče uporabiš neko že realizirano idejo, jo vsaka voščilnica, če jo delaš tako, kot ti, "mahne" po svoje. Po "prejemnikovo". In to jim daje svoj značaj in edinstvenost. Zato se ne ponavljaš. Vse so zelo lepe! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo zanimive čestitke, vedno nekaj posebnega, elgantnega. Prva je čisto po mojem okusu. :)

    Upam,da prehlad čimprej preženeš stran. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super card! Love the colour & elements Thanks for playing at Here Come The Boys! Woo x

    OdgovoriIzbriši
  16. Gorgeous card thank you for joining us at Here Comes the Boys die-cuts and punches challenge this week and good luck Ginny ♥

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.